<- VISSZA AZ ELŐZŐ LAPRA
Gyakran ismételt kérdések
Röviden a BoglárNET Internet szolgáltatásról
Hogy jut el szolgáltatás az ingatlanomra?
- Rádiós jel formájában, mely során az ingatlanra kerül egy kisméretű műanyag antenna, esetleg nagyobb távolságok esetén tányéros antenna, melyben beépített modem van. Az antennától az előfizető berendezéséig (pl számítógép, vagy router) kábelen továbbítódik a jel. Ezen berendezéseket a szolgáltató munkatársai szerelik fel, és le, illetve cserélik meghibásodás esetén.
Szükséges telefonvonal, vagy kábeltv bevezetése?
- Nem szükséges, és a szolgáltatás kizárólag Internet szolgáltatás. Telefon, illetve televízós műsor szolgáltatást nem tudunk biztosítani. Internetet használó un. VOIP telefon, illetve Interneten nézhető TV adások fogadásárára alkalmas a vonal, de előfizetést ilyen szolgáltatásokra nem kínálunk.
Tudhatom előre hogy beköthető a szolgáltatás nálam?
- Sajnos nem. Bizonyos esetekben tudunk cím alapján is valószínűséget közölni, vagy teljesen kizárni, de biztosat csak a helyszíni felmérést követően tudunk mondani. Amennyiben kíváncsi az esélyekre, írja meg nekünk emailban a címet, és utána nézünk. A szolgáltatás működéséhez feltétlen szükséges, hogy az antennát olyan helyen tudjuk elhelyezni az ingatlanon, ahonnan adott a tiszta rálátás valamelyik átjátszó állomásunkra. Egy településen belül több átjátszónk is van általában, viszont akár egy fa is akadályt szabhat a jel terjedésének.
Melyik csomagot válasszam?
- Fontos, hogy a választott csomag nem kötelezi az előfizetőt hosszabb távon. A bekötéskor is változtatható a megrendeléshez képest, és havonta díjmentesen váltható az előfizetés ideje alatt. ADSL csomagjaink böngészésre, videók, zenék hallgatására kiválóan alkalmasak. DSL csomagjainkat abban az esetben javasoljuk, ha nagyobb feltöltésre van szükség (pl. kamerák távoli megfigyelésére; kis forgalmú szerverek üzemeltetése esetén: pl. okosház vezérlés, fájlmegosztó alkalmazások; videók feltöltése, nagyobb méretű levelek küldése, üzleti felhasználás).
Hogyan rendelhetem meg, mi történik a megrendelés után? Ha megrendelem, akkor kötelező beköttetnem?
- A megrendelést legegyszerűbben a honlapunkon adhatja le a Megrendelés menüpontban. Ezt követően általában 2 héten belül jelentkezünk telefonon, és időpontot egyeztetünk a felmérés, ill. bekötés elvégzésére. Sikeres felmérés esetén akár azonnal üzembe is helyezik a kollégáink a szolgáltatást, és szerződést is visznek magukkal. A felmérés díjmentes. A szerződés aláírását megelőzően semmilyen költség nem keletkezik. Fontos tudni, hogy a megrendelés leadása nem kötelezi sem a megrendelőt a szolgáltatás igénybe vételére, sem a szolgáltatót annak nyújtására (hiszen nem működhet bárhol).
Milyen eszközök tartoznak a szolgáltatáshoz, és miben tudnak segíteni az előfizetés igénybevételének során?
- A szolgáltatáshoz nem tartozik a kliens eszközön - és annak tápegységén - kívül más eszköz. Kábelen, RJ45 csatlakozón kerül átadásra, mely közvetlenül csatlakoztatható routerhez, vagy számítógéphez. A szolgáltatás beüzemelésében a kollégáink a bekötéskor tudnak segíteni, illetve a legtöbb router esetében a programozást is elvégzik, ha kéri. Bele értve a WIFI beállításokat. Ezt követően az előfizetés ideje alatt bármikor kérhet - a mindenkori Általános Szerződési Feltételek szerinti kiszállási- és munkadíj megfizetése ellenében - helyszíni bevizsgálást, illetve technikai segítséget egyszerűbb berendezések beüzemeléséhez (pl. router-en, számítógépen a szolgáltatás beállítása). Nem vállaljuk viszont pl. az okosTV, VOIP telefon, vagy más szolgáltatók szolgáltatásainak beüzemelését, beállítását. Továbbá más cégek által beüzemelt kamera rendszerek, vagy más számítástechnikai, ill. hálózatos rendszerek javítását, beállítását, üzemeltetését csak egyedi megyegyezés szerint, annak felmérését követően tudjuk vállalni.
Reméljük segít a leírásunk megválaszolni kérdéseit. További kérdés, észrevétel esetén várjuk jelentkezését a Kapcsolatok menüpontban taláható bármely elérhetőségünkön.
<- VISSZA AZ ELŐZŐ LAPRA