Központi telefonos ügyfélszolgálat (tájékoztató, megrendelés, hiba jelentése): +36 (20) 952-47-46
Központi telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása: hétfő: 8:00-tól 20:00-ig, kedd-péntek: 8:00-tól 16:00-ig
Elektronikus Ügyfélszolgálat (tájékoztató, megrendelés, hibák, számlázzással kapcsolatos panaszok):
Fax számunk: +36 (1) 700-26-57

Figyem! Számlatartozással kapcsolatos tájékoztatást kizárólag írásos formában tudunk adni email-ben, papíron, vagy a bejelentkezést követően az EFIonLINE rendszerünkben. Online rendszerünkben ingyenesen lekérhető a számlatörténet. Az emailben, illetve postai úton kért részletes számlatörténet díja bruttó 1000 Ft/alkalom. Az ezektől eltérő tájékoztatás nem számít hivatalosnak, nem lehet panasz alapja.

Kérjük kedves előfizetőinket, hogy a szolgáltatásban tapasztalható hibák esetén a hibabejelentő számot hívják. Kollégáink nem minden esetben tudnak hibajegyet rögzíteni, és így a hiba kijavítása is elmaradhat.

Telephely: Optimum Networks Kft. 8072 Söréd, Jókai Mór utca 8.
Adószám: 22713951-2-07
Bankszámlaszám: 10401017-50526581-57691004 (K&H Bank)