Központi telefonos ügyfélszolgálat (tájékoztató, megrendelés, hiba jelentése): +36 (20) 952-47-46 | |
Központi telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása: hétfő: 8:00-tól 20:00-ig, kedd-vasárnap: 8:00-tól 17:00-ig | |
Elektronikus Ügyfélszolgálat (tájékoztató, megrendelés, hibák, számlázzással kapcsolatos panaszok): |
Figyem! Számlatartozással kapcsolatos tájékoztatást kizárólag írásos formában tudunk adni email-ben, papíron, vagy a bejelentkezést követően az EFIonLINE rendszerünkben. Online rendszerünkben ingyenesen lekérhető a számlatörténet. Az emailben, illetve postai úton kért részletes számlatörténet díja bruttó 1000 Ft/alkalom. Az ezektől eltérő tájékoztatás nem számít hivatalosnak, nem lehet panasz alapja. |
Telephely: Optimum Networks Kft. 8072 Söréd, Jókai Mór utca 8. | |||
Adószám: 22713951-2-07 | |||
Cégjegyzékszám: Cg.07-09-018526 | |||
Bankszámlaszám:
10401017-50526581-57691004 (K&H Bank) | |||
From the outside in case of reference: IBAN: HU17 1040 1017 5052 6581 5769 1004 BANK: K&H Bank SWIFT/BIC code: OKHBHUHB Chips Univ Id.: 295491 (Additional Routing codes) LEI code: KFUXYFTU2LHQFQZDQG45 in case of foreign-currency transfers the address of the Bank's registered office shall be entered: H-1095, Budapest, Lechner Ödön fasor 9. |