Központi telefonos ügyfélszolgálat (tájékoztató, megrendelés, hiba jelentése): +36 (20) 952-47-46
Központi telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása: hétfő: 8:00-tól 20:00-ig, kedd-vasárnap: 8:00-tól 17:00-ig
Elektronikus Ügyfélszolgálat (tájékoztató, megrendelés, hibák, számlázzással kapcsolatos panaszok):

Figyem! Számlatartozással kapcsolatos tájékoztatást kizárólag írásos formában tudunk adni email-ben, papíron, vagy a bejelentkezést követően az EFIonLINE rendszerünkben. Online rendszerünkben ingyenesen lekérhető a számlatörténet. Az emailben, illetve postai úton kért részletes számlatörténet díja bruttó 1000 Ft/alkalom. Az ezektől eltérő tájékoztatás nem számít hivatalosnak, nem lehet panasz alapja.

Kérjük kedves előfizetőinket, hogy a szolgáltatásban tapasztalható hibák esetén a hibabejelentő számot hívják. Kollégáink nem minden esetben tudnak hibajegyet rögzíteni, és így a hiba kijavítása is elmaradhat.

Telephely: Optimum Networks Kft. 8072 Söréd, Jókai Mór utca 8.
Adószám: 22713951-2-07
Cégjegyzékszám: Cg.07-09-018526
Bankszámlaszám: 10401017-50526581-57691004 (K&H Bank)

From the outside in case of reference:
IBAN: HU17 1040 1017 5052 6581 5769 1004
BANK: K&H Bank
SWIFT/BIC code: OKHBHUHB
Chips Univ Id.: 295491 (Additional Routing codes)
LEI code: KFUXYFTU2LHQFQZDQG45
in case of foreign-currency transfers the address of the Bank's registered office shall be entered: H-1095, Budapest, Lechner Ödön fasor 9.